Nieuwe praktijkinformatie
Spoednummer

035 601 2388 kies 1

Wij vinden goede zorg en prettig contact met onze patiënten erg belangrijk. Hiervoor doen wij ons uiterste best. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent. Bent u ontevreden over de behandeling door één van onze medewerkers? Dan horen wij dat graag. Uw klacht nemen wij altijd serieus en we zien het als een mogelijkheid tot verbetering.

Waar kunt u met uw klacht terecht?
Stap 1: probeer eerst uw klacht met één van de medewerkers te bespreken. Neem contact op via de e-mail of telefoon om uw klacht kenbaar te maken.
Binnen maximaal 7 werkdagen nemen wij contact met u op. We bespreken met u wat de mogelijkheden zijn om uw klacht op te lossen.

Stap 2: komt u er met ons niet uit? Dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen, maar kan u ook informeren over de klachtenprocedure, vragen beantwoorden of u begeleiden bij het op schrift stellen van uw klacht.
De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van de SKGE. De SKGE is eventueel te bereiken op 088-0229100.

Stap 3: Als u er met de medewerker en met de bemiddeling door de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Het oordeel van de geschillencommissie is bindend.

Meer informatie kunt u vinden op de website van de SKGE.